AdatlapÜzenet küldése a téma adminak, címzett: RoneaTagok listája!Új tag meghívása a témábaFilmfanatikusok hozzászólásai
láttál egy jó filmet mostanában? vagy tudni szeretnéd valamelyik filmről, érdemes-e megnézni? esetleg nem találsz feliratot hozzá? itt biztosan minden kérdésedre találsz választ.
Hozzászólás írása...
2012. június 18. 21:54:11
LOL kedvenc sci-fim? LOL Anyát a Marsra! :) hehhe tuti nem láttátok :P
Peter, ne legyél ebben olyan biztos :)) mármint a "nem öl" :) pontosan azért élem ezt a fajta életet, mert így saját szabályokat alkothatok :D a tisztelet meg aztán végképp nálam nagyon magasan van, csak úgy, azért mert "humanoid" senkit sem tisztelek :P azt ki kell érdemelni :D
elkezdtem nézni az első Bourne-t, talán ma megnézem a másik kettőt, ha el nem alszom rajta. :D Ami még izgat, anno nagyon felkapták Helen Mirrennel A királynő-t.
Peter, ne legyél ebben olyan biztos :)) mármint a "nem öl" :) pontosan azért élem ezt a fajta életet, mert így saját szabályokat alkothatok :D a tisztelet meg aztán végképp nálam nagyon magasan van, csak úgy, azért mert "humanoid" senkit sem tisztelek :P azt ki kell érdemelni :D
elkezdtem nézni az első Bourne-t, talán ma megnézem a másik kettőt, ha el nem alszom rajta. :D Ami még izgat, anno nagyon felkapták Helen Mirrennel A királynő-t.
2012. június 18. 17:22:21
mire megjöttem elhangzottak az alap pro- és kontra vélemények a 'vallásról' - vallani a kínzóhelyen kell... Rona is "vallásos": nem öl, tiszteli a másikat... az alapvető normákat betartja, helyben vagyunk. És mint írta, az emberek 'birkák', hát ezért kellettek régen (is) szabályrendszerek, meg egy csipetnyi megfélemlítéd 'pokolra jutsz'... - innen tanulták a szülők, akik a gyereknek is átadták. a semminél több....
kedvenc sci-fi? ha sak egyet lehet, akkor lehetetlen, ha többet is, akkor: Szárnyas fejvadász (rendezői vált.), az örökérvényű Metropolis 1926-ból, Gattaca, akciódúsabból: Aliens...A Star Wars nem sci-fi, hanem 'űroperett' - űrfantasy... olvastam valahol...
kedvenc sci-fi? ha sak egyet lehet, akkor lehetetlen, ha többet is, akkor: Szárnyas fejvadász (rendezői vált.), az örökérvényű Metropolis 1926-ból, Gattaca, akciódúsabból: Aliens...A Star Wars nem sci-fi, hanem 'űroperett' - űrfantasy... olvastam valahol...
2012. június 18. 15:31:20
Drága Rona, nyugodtan privzhetünk a témában (is)!:) Majd délután kezdem én, de ha Te szeretnéd, csak nyugodtan!:)
Kedvenc scifi? Star wars természetesen, illetve a Mátrix.
Amúgy Vicky, ha láttad az Azumit, akkor mi a véleményed róla? Illetve az 1ben arról az (szerintem nagyon brutál, és érdekes problémákat felvető) ominózus jelenetről?
Spoiler!:
Tudod, amikor azt kéri a mester utolsó feladatként, hogy álljanak párba aztán (mert egy bérgyilkosnak nem lehetnek érzelmei), végezzenek a társukkal. Rám igen nagy hatással volt, először azt hittme, hogy csak valami vicc, és úgyse teszik meg, aztán...
Kedvenc scifi? Star wars természetesen, illetve a Mátrix.
Amúgy Vicky, ha láttad az Azumit, akkor mi a véleményed róla? Illetve az 1ben arról az (szerintem nagyon brutál, és érdekes problémákat felvető) ominózus jelenetről?
Spoiler!:
Tudod, amikor azt kéri a mester utolsó feladatként, hogy álljanak párba aztán (mert egy bérgyilkosnak nem lehetnek érzelmei), végezzenek a társukkal. Rám igen nagy hatással volt, először azt hittme, hogy csak valami vicc, és úgyse teszik meg, aztán...
2012. június 18. 14:35:45
Hát... sok nő tűri ezt, és magamból kiindulva, én sem tűrtem volna ezt így el, dehát nem vagyunk egyformák... Egy kedves ismerősöm mondta, mikor rákérdeztem, hogy miért ilyen mazochisták a nők, hogy mi szeretünk szenvedni... és valahol tán igaza is van. A maga korában egyébként elég tabudöngető volt a film, nem volt divat a '90-es évek elején a családon belüli erőszakról beszélni.
Amúgy a filmről nekem mindig Stephen King: A két Rose c. könyve jut eszembe... olvasta valaki?
//www.origo.hu/filmklub/blog/osszeallitas/toplista/20120617-a-legjobb-scifi-a-vilagon-sztalker-szarnyas-fejvadasz-12-majom.html
No, kinek mi a kedvenc sci-fije?
Amúgy a filmről nekem mindig Stephen King: A két Rose c. könyve jut eszembe... olvasta valaki?
//www.origo.hu/filmklub/blog/osszeallitas/toplista/20120617-a-legjobb-scifi-a-vilagon-sztalker-szarnyas-fejvadasz-12-majom.html
No, kinek mi a kedvenc sci-fije?
2012. június 18. 14:04:41
igen, ilko és Vicky, tényleg nem veszekedtünk, inkább így fogalmazok, hanem értelmes emberek módjára eszmét cseréltünk, miközben nem értettünk egyet :) Persze, a beszólás teljesen jogos, hiszen én szoktam mondani, hogy ami nem idevaló, az ne is hangozzon el :) Maximum majd priviben letámadom szegény ilkot és folytatjuk tovább, mert be kell valljam, kedvemre való az olyan beszélgetőfél, akinek értelmes érvei vannak és nem dobja el az agyát és kezd vagdalkozni az első ellenállás után, ráadásul nem meggyőzni akar hogy neki van igaza, csak intelligensen érvelni. Ilyenből pedig kevés jutott mostanában :D
A bikini vásárlás storno, mert nem találtam nekemvaló narancssárga bikinit és közben rájöttem, hogy ti pasik úgy jobban szerettek anélkül látni :D
Vicky, én végül kényszerhelyzetből kifolyólag megnéztem, Julia persze tök jót alakít benne, bár gondolom ez egy elég korai filmje. Viszont a történet nekem már az első pofonnál sántít. Persze, nagyon sok olyan nővel találkoztam már életemben, akik szeretnek áldozatok lenni, akik csak akkor érzik hogy szeretik őket, vagy érnek valamit, ha a férjük jól eltángálja. De én úgy ütöttem volna vissza a pasinak, hogy kiesik az ablakon :D aztán fogom magam és lelépek, nem pedig még maradok évekig, hogy jajj hátha csak véletlen volt, és jajj de hát nincs hova mennem. Mert a történetből kiderült, hogy elég sokáig húzta a pasi mellett, mire végre lépett vmit. Szóval, olyan határeset a sztori, bizti nem nézem meg mégegyszer, még Julia kedvéért sem :D
A bikini vásárlás storno, mert nem találtam nekemvaló narancssárga bikinit és közben rájöttem, hogy ti pasik úgy jobban szerettek anélkül látni :D
Vicky, én végül kényszerhelyzetből kifolyólag megnéztem, Julia persze tök jót alakít benne, bár gondolom ez egy elég korai filmje. Viszont a történet nekem már az első pofonnál sántít. Persze, nagyon sok olyan nővel találkoztam már életemben, akik szeretnek áldozatok lenni, akik csak akkor érzik hogy szeretik őket, vagy érnek valamit, ha a férjük jól eltángálja. De én úgy ütöttem volna vissza a pasinak, hogy kiesik az ablakon :D aztán fogom magam és lelépek, nem pedig még maradok évekig, hogy jajj hátha csak véletlen volt, és jajj de hát nincs hova mennem. Mert a történetből kiderült, hogy elég sokáig húzta a pasi mellett, mire végre lépett vmit. Szóval, olyan határeset a sztori, bizti nem nézem meg mégegyszer, még Julia kedvéért sem :D
2012. június 18. 13:55:35
Mi nem vitatkoztunk Kedves, csak leírtuk a véleményünket!:) Tegnap este (is) focimeccs volt!:))))
2012. június 18. 13:54:39
Én nem vitatkozom, hiszen egyrészt úgyis mindig a hölgyeknek van igazuk (:DDD), másrészt nagy részbne egyetértek Veled!
Sikerült megfelelő bikinit választani?:)
Egyébként Azumit neked is ajánlom, mert nagyon akciódús és kellően kegyetlen film!:)
Sikerült megfelelő bikinit választani?:)
Egyébként Azumit neked is ajánlom, mert nagyon akciódús és kellően kegyetlen film!:)
2012. június 18. 12:43:31
Fiúk, lányok, és földi boszorkányok :D vallás és politika tiltott téma, mert mindig csak vita van belőle... :D
Amúgy minden vallás törvénykezésnek és életvezetési tanácsadónak indult, és szociológiai szempontból szükséges volt sztem az emberi kultúra fejlődéséhez. Meg könnyebb volt sok száz éve egy felsőbbrendű tanácsait ajánlani, mint egy embernek kiállni, és felvállalni, hogy majd ő megmondja a tutit, mert azt nem biztos, hogy elfogadták volna őseink. Aztán persze a vallás is korrumpálódott, a vezetőikből kinőtt a politikus réteg... and the rest is history :D Valahogy, az embernek különleges tehetsége van hozzá, hogy megrontson dolgokat, eszméket... igen, bennünk van a mennyország és pokol, vagy kinek-kinek vallása szerinti megfelelője...
Tegnap este látta valaki az Egy ágyban az ellenséggel c. filmet vagy az Alul semmit? :D
Amúgy minden vallás törvénykezésnek és életvezetési tanácsadónak indult, és szociológiai szempontból szükséges volt sztem az emberi kultúra fejlődéséhez. Meg könnyebb volt sok száz éve egy felsőbbrendű tanácsait ajánlani, mint egy embernek kiállni, és felvállalni, hogy majd ő megmondja a tutit, mert azt nem biztos, hogy elfogadták volna őseink. Aztán persze a vallás is korrumpálódott, a vezetőikből kinőtt a politikus réteg... and the rest is history :D Valahogy, az embernek különleges tehetsége van hozzá, hogy megrontson dolgokat, eszméket... igen, bennünk van a mennyország és pokol, vagy kinek-kinek vallása szerinti megfelelője...
Tegnap este látta valaki az Egy ágyban az ellenséggel c. filmet vagy az Alul semmit? :D
2012. június 18. 12:00:10
ezért írtam, hogy megértem a te álláspontodat, csak nem egyezik az enyémmel. :) még ebből a szemszögből sem. mert arra hogy ne öljek, vagy ne lopjak nem a vallásnak kell megtanítania, hanem a szüleimnek. és nekem sem az ősi hittel, vagy Jézus és Buddha gondolkodásának követőivel van bajom. Csak nem gondolom, hogy nekem pl, azon túl, amit a szüleim tanítottak, kellene bárki is, hogy megmondja milyen értékek szerint éljek :) Gondolj csak bele, hány olyan ősi vallás van, ami a mi "civilizált" szemünknek barbár miközben nekik tök természetes. Pl a női kasztrálás. Nekik ugyanolyan alaptétel, mint a kereszténységnél a ne ölj. És ebben a legrosszabb, hogy akik oda születnek, azoknak nincs választása. Azt hiszem, ez a végső következtetésem :D miután minden oldalról megnéztük a témát, a legjobban ez zavar a vallásokban, hogy nekem egy láthatatlan bálvány ne mondja meg hogyan éljek, és mit tartsak az életben értékesnek. :)
Bikini-vadászat folyik tovább :D csak a déli nap bezavart holmi klímás helyre pihenni egy kicsit :D
Bikini-vadászat folyik tovább :D csak a déli nap bezavart holmi klímás helyre pihenni egy kicsit :D
2012. június 18. 10:51:23
Nem éppen erről beszéltem Kedves!:) Azért írtam, hogy ne a "mellékhajtásokat" nézzük, hanem az alapértékeket!:) Olyanokról beszéek, hogy ne lopjunk, ne gyilkoljunk, ne hazudjunk (a ne paráználkodj, na azzal pont nem értek egyet, hm...!:DDDD) stb.stb., de ezeket az értékeket először a vallások követelték meg, és teszik mind a mai napig. Egy vallás alapján semmire sem formálhatsz jogot, "csak" azért fontos, hogy ne lehessen szabadon gyilkolászni, és ne legyen anarchia, ahogy írtam is már. Ugyanis a vallás régebbi, mint pl a törvények, és amíg azok nem voltak ez volt az egyedüli visszatartó erő, semmi más! És szerintem ez a szerepe megmaradt valamilyen szinten mára is, és ezért fontos. Csak nézd meg pl, hogy Buddha, vagy Jézus hogyan élt, és miket mondott! Soha, senkit nem kényszerítettek semmire, de azt tanították, hogy be kell tartani alapvető dolgokat! Ugyanis amiről Te írtál, az nem tőlük ered, hanem bizonyos emberek magyaráznak bele bizonyos dolgokat a vallásba, de az egyáltalán nem ugyanaz (sőt!), mint amiről én próbáltam beszélni...
2012. június 18. 10:30:13
na, megint egy téma, amiben tökéletesen lehet eszmét cserélni, de egyetérteni sosem fogunk :D az emberek birkák alapvetően, ezt én is aláírom. ezzel csak annyit akarok mondani, hogy legtöbbjüknek szüksége van egy "földöntúli" irányításra, tökmindegy hogy az egy vallás, vagy a hit a földönkívüliekben. Ami nekem nem tetszik, hogy egy vallás arra használja a hitemet, hogy az egyháza zsebét tömjem. Az sem, hogy egyes emberek a saját vallásukat kiemelkedőnek tartják ezért jogot formálnak arra, hogy másokat lemészároljanak a "szent zászló" alatt. ÉS itt, persze, nem csak a kereszténységet értem. Az sem tetszik hogy egy embernek az egyéni hitét formákba, kötelező klisékbe akarják önteni. Szeritnem válassza meg mindenki miben akar hinni, de az üdvözülés lehetőleg ne a kasszagép csengésétől függjön a végén :D
Biztos furán hangzik, de én elsősorban magamban hiszek, másodsorban pedig a Sorsban. Ez a kettő eddig elég volt ahhoz, hogy boldog legyek :))
Fúúúú korán reggel ilyen komoly témába merülni :D Inkább elmegyek és veszek egy dögös bikinit magamnak :P
Biztos furán hangzik, de én elsősorban magamban hiszek, másodsorban pedig a Sorsban. Ez a kettő eddig elég volt ahhoz, hogy boldog legyek :))
Fúúúú korán reggel ilyen komoly témába merülni :D Inkább elmegyek és veszek egy dögös bikinit magamnak :P
2012. június 18. 09:13:45
Miért? Szerintem a vallások jó dolgok alapvetően. Ha nem lennének, anarchia lenne, ami abszolút nem tesz jót senkinek. Mert nem az a fontos, hogy higgy valamiben (valakiben) amit természetfelettinek gondolnak egyesek, hanem az a gondolkozásmód, viselkedésforma stb a fontos, ami a vallások alapja. Tudom, volt pl inkvizíció is, de mondjuk a keresztény vallás nem erről szól, és a többi sem!
2012. június 18. 09:06:44
Van bizony Kedves! Az is ugyanolyan tökéletes, mint az első, megunhatatlan!:)
De azért a legdurvább jelenet az elsőben van, ugyebár!:)
De azért a legdurvább jelenet az elsőben van, ugyebár!:)
2012. június 18. 01:47:31
irtózom mindenféle vallástól, ha nagyon muszáj lenne választanom, akkor buddhista lennék, de szerencsére nem kell :D és talán emiatt képtelen vagyok befogadni, hogy valaki "belepiszkált" a teremtésünkbe :D
2012. június 18. 00:19:00
az eleje - teremtéstörténet - azonos a más népeknél leírtakkal... a töbi történeti rész, törzsek nevzetségei, stb.. pedigvalós eseményeket mutatnak be (történelemkönyv)...a 'marketing' az benne, hogy több forrásból állították össze és ez alapján kontrollálhassák az embereket évszázadokon keresztül...más a tiszta vallási 'ige' része és más a rátelepedett 'egyházi' rész... ami tényleg egy 'nagyvállalat'...
2012. június 17. 22:47:35
na a Bibliát ne keverjük bele, mert annak egy igaz szava sincs :) Pontosabban az egészet marketing és anyagi okokból hozták létre, bizonyos pogány szertartásokat is belevéve ugyan, de alapvetően azért, hogy az emberek ne hihessenek abban, amiben akarnak, hanem muszáj legyen a hitük és annak pontos gyakorlása közé befogadniuk az egyházat, ami a mai napig a világ egyik legpénzhajhászabb, legemberbutítóbb és fanatizálóbb nagyvállalata.
persze, vitázhatunk a témáról, mert tök jó, hogy valakivel erről érdemben tudok beszélni, nem sok ilyen van, de ettől a véleményem nem fog megváltozni, az embert semmiféle isten, vagy földönkívüli nem alkotta, nem piszkált bele, egyszerűen csak mutációk sorozata révén a környezethez alkalmazkodva lett az, ami most. :)
persze, vitázhatunk a témáról, mert tök jó, hogy valakivel erről érdemben tudok beszélni, nem sok ilyen van, de ettől a véleményem nem fog megváltozni, az embert semmiféle isten, vagy földönkívüli nem alkotta, nem piszkált bele, egyszerűen csak mutációk sorozata révén a környezethez alkalmazkodva lett az, ami most. :)
2012. június 17. 21:58:52
vétlen? "4. Az óriások valának a földön abban az időben, sőt még azután is, mikor az Isten fiai bémenének az emberek leányaihoz, és azok gyermekeket szűlének nékik. Ezek ama hatalmasok, kik eleitől fogva híres- neves emberek voltak." Biblia, Móz.I.könyve 6:4
2012. június 17. 21:41:58
szerintem nem :)))) szerintem csak vétlen látogatók voltak :D
2012. június 17. 21:15:19
"Vagyis, lehet, hogy akaratlanul létrehoznak a tudósok egy olyan egyedet," ...pont ezt tették velünk anno az "idegenek/ufók/istenek...".
2012. június 17. 20:39:59
persze, a mi következő nemzedékünk már szerintem félig robot-félig ember lesz, hiszen erre tart a világ. abban, hogy ezzel idő spórolható tökéletesen egyetértek :D Viszont, azt nem gondolom, hogy a jobb, vagy más fog feltétlenül elpusztulni. Hiszen a vadállatok között is mindig a legerősebb marad fenn, és mindenki vele akar dugni, hogy az ő génjei öröklődjenek tovább. Vagyis, lehet, hogy akaratlanul létrehoznak a tudósok egy olyan egyedet, aki úgy dönt, miért hagyná hogy elnyomják és irányítsák, mikor megvan a tudása ahhoz, hogy "uralkodó" legyen és reprodukáltassa önmagát.
Hozzászólás írása...