Kiemelt Barbi szexpartner - 307894642 - sex, Budapest, XIII. kerület
10-22 tud fogadni
Barbi(30+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt Bella szexpartner - 304514369 - erotikus masszázs, Budapest, XIII. kerület
 
Bella(39+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt Tia szexpartner - 307539086 - sex, Budapest, XIV. kerület
 
Tia(34)
Budapest XIV.ker.
Kiemelt Ayla szexpartner - 209376651 - erotika, escort is
9-15 tud fogadni
Ayla(22+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt Nina szexpartner - 202599791 - erotika, Budapest, III. kerület
 
Nina(36+)
Budapest III.ker.
beszamolok.com BESZAMOLOK.com

Témák Saját témáim Tagja vagyok Új téma
SportAdatlapÜzenet küldése a téma adminak, címzett: ilkoTagok listája!Új tag meghívása a témába

Sport hozzászólásai

Végigböngésztem a topikokat, de sport témájút nemigen találtam, és ami van se működik, ezért létrehoztam egyet!:) Bármilyen sportággal (kedvenc csapattal) kapcsolatban lehet írni a focitól a dartsig, téma és aktuális kérdés rengeteg van legyen szó akár magyar, akár külföldi sportról. Én nem elsősorban eredményeket írok ide, inkább híreket, érdekességeket inne-onnan. De persze ha van magyar vonatkozású sportsiker pl, akkor azért legalább említés szintjén...

<<< <  141. oldal >
Hozzászólás írása...

2022. június 21. 07:34:54
Ezúttal maximálisan egyetértek. A katari vb rendezés védhetetlen. Nincs olyan szempont (a pénzéhségen kívül), ami igazolná ezt a lépést.

Hozzáteszem, én alapból kedvelem az angol bajnokságot, de ezért rájuk is haragszom. Az, hogy egy city, vagy egy newcastle tulajdonosi köre olyan lehet, amilyen ez elfogadhatatlan. És kiindulva Abra példájából az sem igaz, hogy ne lehetne tenni ellene. Csak akarat kérdése.

A psgt már meg se említem. Vicc. Mi az, hogy uefa tisztviselő lehet egy futballklub tulajdonosa?


2022. június 20. 21:54:14
10-12 ezer halottról a BBC-től kezdve a CNN-ig mindenki írt.
Szóval hagyjuk a dumát. Katarnak meg se kellett volna kapnia a vb rendezés jogát, de miután kiderültek a mocsokságok rögtön elvenni. Oroszoktól teljesen jogosan elvették mind a hoki vb és egyéb sportesemények rendezésének jogát.

Rohejesnek tartom a kettős mércét: a FIFA fontosnak tartja a rasszizmus, a diszkriminácio elleni küzdelmet, fontosak a melegek jogai és a fair play. Ennek ellenére elviszi a vb-t egy ilyen országba, ahol a nők harmadrendűek. Persze tény, hogy rengeteg pénzt kaptak a FIFA tisztviselői, hogy Katarra szavazzanak.


2022. június 20. 20:42:25
Tetszik amikor az NS tallózza az angol bulvársajtót, mert ugye a Daily Star az az, és ezt mint hiteles információt közli is.
Halkan megjegyezném, hogy a Daily Star cikkei a búlvárról szólnak, így valóság alapjuk kb 30 %-os.
Mondjuk ez is egy jó és magas szám az origohoz vagy a magyar nemzethez képest.
A cikk az NS-ben számomra azért is furcsa, hisz a magyarokat ez úgy sem zavarná / még ha igaz lenne is/ hisz az NL lovagok nem szereplői a VB-nek ellentétben a horvát, szerb lengyel szurkolókkal.
Akit ez esetleg zavarhatna a magyarok közül az a Csányi úr és a viktorka!
Egyébként személyes tapasztalatból azt kell mondjam, a cikk nem fedi a valóságot!
Az alkohollal kapcsolatban az az egy igaz, hogy nagyon drága. 100 %-os adó terheli!


2022. június 20. 17:29:59
Lehet örülni, hogy a FIFA megengedte egy középkori országnak, hogy vb-t rendezzenek! Barátnőjével lehetőleg senki se utazzon, hiszen úgysem foglalhatnak közös szobát. Bár szerintem normális ember nem utazik ilyen helyekre . Ja és persze alkoholtilalom is érvényben van az országban. Lényeg, hogy rabszolgákat (igaz nem hivatalosan) lehet tartani.

https:/m.nemzetisport.hu/foci-vb-2022/vb-2022-hazassagon-kivuli-egyuttletert-het-ev-bortonbuntetest-is-kiszabhatnak-katarban-2898837
Vb 2022: házasságon kívüli együttlétért hét év börtönbüntetést is k
Azt is fontolgatják, hogy betiltják a szivárványos zászlók használatát a torna során.
m.nemzetisport.hu
LINK


2022. június 20. 12:59:06
Természetesen olimpiát akartam írni, véletlenül írtam vbt. Egyik előző hozzászólásban már említettem, hogy a foci kivételével az olimpia a legfontosabb esemény. (Talán pár egyéni sportág kivétel, pl tenisz , golf de ezeken kívül...)

Bár mintha egyszer Djoko is nyilatkozta volna, hogy az olimpia ugyanolyan fontos, mint a GSek, mert előbbi Szerbiának hoz dicsőséget.

Egyébként csak én teszem hozzá, hogy szerintem ok és okozat van ott is, ahol nem tartják olyan fontosnak a világeseményeket. Azt értem ezalatt, hogy mondjuk maradva a jégkorongnál, ha egy tornán nem engedik a legjobb játékosokat részt venni, nyilván nem fogja érdekelni az embereket. Ha engednék, érdekelné. Tehát nem azért érdektelen, mert világesemény, hanem mert szándékosan alacsonyabb színvonalúvá teszik, hogy ne érdekelje az embereket. Kb, mint az olimpiai focitorna.

Csak példaként más sportágból, ha az amerikaiakat annyira nem érdekli az olimpia, akkor vajon miért alakult ki és terjedt el a Dream Team elnevezés az olimpiai bajnok amerikai férfi kosárválogatottra? Hiszen az NBA a fontos, nem? Vagy mégsem? Nos, olyannyira nem, hogy ez az elnevezés ismertebbé vált a világon, mint bármelyik nba-s csapatnév.


2022. június 20. 12:41:40
Nem emlékszem arra, hogy az NHL felfüggesztette volna a meccseket az oroszok miatt. Ilyen biztos nem volt. Olimpia miatt szakítottak meg az NHL-t korábban, vb miatt sosem.

Mellesleg ha az utolsó orosz vb-re gondolsz, akkor elmondom 12 NHL-es orosz vett részt és 13 a hazai bajnokságból miközben az NHL-ben 56 orosz játszott. Valószínűleg a 13 olyan csapatokból erkezett akik kiestek a alapszakaszban vagy a play-offban. Az olimpia sokkal fontosabb mint a vb mégse volt egy NHL-es az idei olimpián mert nem engedték el őket. A legjobb NHL játékosok 15-16 millió dollárt vágnak zsebre évente a válogatottban pedig aprópénzt kapnak. Senki se fog kockáztatni holmi vb miatt. Az amerikaiak közül alig van aki tudja, hogy a hoki vb mikor zajlik. Az sem véletlen, hogy a kanadaiak és az USA egy-egy alkalommal rendeztek hoki vb-t. Arrafelé az embereket nem nagyon érdekli az embereket ez a torna. Miközben egy Lettország jövőre már harmadszor fogja a vb-t megrendezni. Van az NHL által szervezett világkupa, amit csak 3x rendeztek meg. Ez lenne az igazi vb, viszont ezt a tornát teljesen rendszertelenül rendezik. És itt valóban a legjobbak játszanak.

"The tournament occurs prior to the NHL pre-season, allowing all the NHL's players to be available, unlike the World Championships, which overlaps with the NHL's Stanley Cup playoffs."



https:/en.m.wikipedia.org/wiki/World_Cup_of_Hockey
World Cup of Hockey - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
LINK


2022. június 20. 09:52:32
Ilko!
Ajánlanám az európai futball stadionok többszöri meglátogatását!
És eközben a kommunikációt, egy Milan, Inter, Juve, Roma, Lazio, Real, Barcelona és a PL szurkolóival.
A véleményed lehet, szép lassan meg fog változni.
Anno én is nehezen hittem, hogy a klub a first, de így van.
Véleményed magyarként írtad, ahol ez így is van!
Ezen klubbok több magyarországnyi szurkolókkal rendelkeznek a világban.
Ezért is kell pl egy Liverpoolnak ilyenkor nyáron a távol-keletre, Ausztráliába az USA-ba látogatni egy pár teltházas mérkőzés erejéig.


2022. június 20. 08:16:14
Nem gondolom, szerintem éppen hogy igaza van. A vbt ugyanis rengeteg olyan ember is követi, aki amúgy nem kedveli a futballt. Ezért a legnagyobb dicsőség ott nyerni.

Arról nem is beszélve, hogy teljesen más, mikor egy-egy ország szorít neked, és más mikor "mindössze" egy klub szurkolói. Totál más érzés, ezt bármelyik focista elmondhatja, aki valaha húzott címeres mezt. A válogatott ugyanis nem a munkahelyed, ott nem azért játszol, mert dolgozol, ott a saját nemzeted képviseled. nincs az a klubtrófea, ami ezt felülírná.

A jégkorong rossz példa, mert ott az nhl miatt minden más háttérbe szorul. De még ott is jelen van, bizonyos szinten, hogy mennyit számít. Biztos megvan az oroszországi vb, ami előtt az orosz játékosok közölték az nhles klubjaikkal, hogy elmennek és kész. Lesz*rják, hogy kirúgják őket, akkor is ott lesznek. És "micsoda meglepetés" az nhlnek sem volt más választása, mint felfüggeszteni a meccseket arra az időre.


2022. június 18. 11:57:51
Azt hiszem, utolsó megszólalásom lesz ez most tisztelt TiborX az NL csoport mérkőzésekkel kapcsolatban.
1. Érdekes összehasonlítás részedről az, hogy egy NL mérkőzést egy kalap alá veszel egy EB, VB vagy BL döntővel!
Ez pont olyan, mint ha az úszásban egy VK futamot hasonlítanál egy EB, VB, Olimpiai szerepléshez!
2. A csoportunkban lévő egyik válogatott sem vette ezt a bohócságot komolyan, hisz mindegyik csapatnál ég és föld volt az a kezdő, akik a VB selejtezőn szerepeltek, valamint itt!
Ők ezeket a mérkőzéseket arra használták, amire ki lett találva, vagy inkább átnevezve? A barátságos mérkőzéseket nevezték át, adva egy pici rangot a későbbi egyetlen győztesnek. Semmi mást nem tettek a szövezségi kapitányok, mint kisérleteztek. Lehetőséget adtak olyanoknak, akik saját posztjukon második harmadik vagy negyedik helyen állnak saját válogatottjukban!
Ellenben Magyarország, odatette minden meccsén az A csapatot!
3. Tavaly nyáron a Liverpool is kikapott 4-3-ra a Hertha BSC-től, nem hinném, hogy a Hertha részéről olvastam volna olyat, hogy az eredmény, még a holdról is látszik!
Ezt a dumát legfőképp Nagy Ádámtól nem vártam volna, hisz ő tisztában van a Bristolos múltja miatt az angol futball fontossági sorrendjével.
Ő pl egy ligabajnokság indultak még csapatába nem fért be, talán egyszer vagy kétszer.
4. Akkor szakmázzunk egy kicsit! / bár én nem értek a ficihoz, sportember meg végképp nem vagyok/
Rossi okosan átvette a Simeone féle Atleti focit. A nagy csapatok ellen tudja ölni már a focit, kivárásra játszva, és megpróbálják értékesíteni az adódó lehetőségeket. Az angolok ellen ez kiválóan sikerült 5/4-es mutatóval.
Ellenben ott vannak azok a mérkőzések, ahol egyenlő vagy gyengébb képességű csapatokkal játszanak. Ott elindul a szenvedés, hisz a szerepek megfordultak, és a magyar csapatnak kellene dominálni.
Na ez még sehogy sem működik!
5. Csütörtök óta a nemzetközi sportsajtó már a klub focival foglalkozik elsősorban, ki hova igazol, ki hol lesz edző stb kiemelten a hírek első soraiban!
Ellenben az NS!😂


2022. június 18. 10:49:21
Azzal kiegészíteném, hogy ma már az albánok se annyira kutyaütők, mint voltak pár éve. 7 játékosuk a Serie A-ban játszik, és 1-1 spíler pedig a PL-ben és a La ligában. Ennek ellenére le kellett volna őket győzni, de tény, hogy annyira nem gyengék, mint pár évvel ezelőtt. A magyarok gyakran elfelejtik, hogy a világ változik.
A kilencvenes évek elején mikor Izland háromszor legyőzte Magyarországot, sokan ezt nagy szégyennek tartották. Pedig az izlandiak az elmúlt 40 évben nem tartoznak a leggyengébb csapatok közé. Az elmúlt 10 év pedig a legjobb korszakuk volt. Olyan játékosokat, mint Gudjohnsen, Sigurdsson vagy Finnbogasson a magyar válogatott "örömmel" látott volna a csapatában. Egy izlandi vagy albán vereség és egy andorrai vagy kazah vereség között nem lehet egyenlőség jelet tenni.


2022. június 18. 10:33:16
Messi jó nagy marhaságot mondott. Persze természetes, hogy a honfitársát fogja mondani. Eleve a vb győzelemre mindig 7-8 csapatnak van reális esélye. Miközben kb. 210 tagja van a FIFA-nak. Az ő logikája alapján a legjobb nem lehetne olyan, aki egy közép csapatban játszik. Haaland se lehetne sose a legjobb mégha valóban ő lenne az, mivel a Norvégok nem fognak nyerni vb-t. Persze lehetséges hogy pár éven belül lesz egy jó csapatuk, de erre jelenleg kevés esélyt látok. Lényegében 200 ország futballistája ki van zárva, hiszen ők úgyse nyernek vb-t.

A jégkorongban nem kérdés, hogy Wayne Gretzky a legjobb pedig ő sose nyert vb-t, eleve kevés tornán játszott, hiszen a vb a NHL-el fut párhuzamosan fut. A vb-n pedig nem a legjobbak játszanak. Olimpiát se nyert, mivel 98-ig NHL játékosok nem vehettek részt. 37 évesen részt vett a naganoi olimpián ahol a csehek nyertek, ő meg egy év múlva visszavonult.

Amikor a legjobbakról esik szó többnyire az újabb (1950 után) kor futballistái kerülnek csak szóba. Ötvenes évek előtti futballistákra senki se emlékszik már, így őket nem is vehetik számításba. Pl. volt egy Josef Bican nevű osztrák játékos aki 624 meccsen 950 gól lőtt. Ráadásul úgy, hogy a 2. vh miatt 3 évig nem játszhatott. Annyira szubjektív dolog ki a legjobb.

Az 1950 előtt játszókra senki se emlékszik, így az ilyen listákon nem kapnak helyet. Pedig olyanok mint Franz Binder, Stanley Matthews, Giuseppe Meazza, Sven Rydell vagy a korábban említett Bican nemcsak a saját korukban voltak a legjobbak.

A magyaroknál is ugyanez van. Az aranycsapat előtt lényegében mintha senki se lett volna. Egyértelmű, hogy Magyarországon Puskás volt a legjobb, ha a 10 legjobbat említik akkor a fiatalabbak közül Détári vagy Törőcsik nevét sokszor szóba hozzák. De olyanok mint Zsengellér Gyula vagy Schlosser Imre neve nem kerülhet szóba, mert nagyon régen játszottak úgyse emlékszik rájuk senki. Volt egy Nyers István is aki alig játszott a válogatottban, mivel emigrált miután a szovjetek bevonultak. Nyers pedig az Inter legendája és nem csak a milánóiak hanem a Serie A egyik legjobb csatára volt.


2022. június 17. 22:27:40
Anfield, továbbra sem értem a fanyalgást. Olaszország EB-t nyert, részben azért mert az angolok rosszul rúgták a tizenegyeseket. Akkor most fanyalogjanak az olaszok is, hát csak így sikerült EB-t nyerni? Vagy a Real BL-t nyert, úgy hogy több meccsen óriási mázlival tudott fordítani, hát akkor fanyalogjanak ők is?
Lehet hogy az Angolok nem játszottak 100%-os szinten. Na és? Akkor mi van? Ha 100%-osan játszanak, akkor ők a jobbak, mert a keretük értéke 10-szerese a magyarénak. De most mi nyertünk, hát ennek már csak szabadjon örülni. Szerintem az Albánok sem sírtak a győzelmük után, hogy hát csak azért sikerült, mert a magyarok nem játszottak 100%-osan...

Amúgy tétmeccs volt, nagyonis, aki bentmarad az A ligában, annak az EB selejtezőkre jobb lesz a sorsolása. Az angoloknak ezért most vért kell majd izzadniuk. Hidd el, szerettek volna ők nyerni, csak nem tudtak! Mi pedig ha még egy pontot szerzünk, akkor az EB selejtezőre az 1. kalapból fognak sorsolni minket. Ez azért tét minden csapatnak, nem? Egy jó sorsolás nagyban meghatározza a végeredményt is. Legutóbb a 4. kalapban voltunk...

Nem kell elszállni, nem lettünk jobb csapat az Angolnál. De azért a fejlődés egyértelmű, ha láttad a meccset, te is láttad. Nem úgy játszottunk mint Albánia ellen. Szerintem beérett Rossi taktikája, mostanra tanulta meg a csapat. Csak nehogy őt is kirúgják, mint a Fradi Rebrovot.


2022. június 17. 16:20:09
Viva.
Ne higyj nekem, hisz én teljesen hülye vagyok a labdarúgáshoz!
És legfőképp még sportember sem vagyok.


2022. június 17. 12:34:51
Anfield megmondta hogy ez lesz. Sőt, ebben én is vele értek egyet. 40 éve ugyanaz a lemez megy, de legyen csak 25 év.


2022. június 17. 12:32:51
Ezek kötelező nyalások. :))) Ha Ibrahimovicot kérdezed ő mást mondana. :)) Ezért mondtam attól függ kit kérdezel. Sokan becserélnék az egyszeres vb címüket egy Messi vagy Ronaldo pályafutásra.


2022. június 17. 12:19:16
És ez a sportember olyanokat kapott, hogy majd titeket is jól elintézünk te idióta és ehhez hasonlók, mikor azt találta mondani, hogy nem érti, hogyan születhetett meg az angol-magyar 0-4. Azt hiszem sikerült újfent átesnünk a ló túloldalára, mint már annyiszor. Ilyen volt pl, mikor az ebn 3-3 lett a portugál meccs, majd vb selejtezőn újra összekerültünk velük. Az volt szinte az általános védekezés, hogy ó hát ez tuti 6 pont, de minimum 4. Na ehhez képest 2 sima vereség lett, plusz Andorra. De az előző vb selejtező előtt ugyanez volt, simán lehetünk csoportelsők is, majd Albánia oda-vissza és újra negyedik hely.

Félek attól, nehogy megint ez legyen.


2022. június 17. 12:09:23
Messinek ugyanez a véleménye. Szerinte Maradona a valaha volt legjobb argentín focista, mert nyert vbt.


2022. június 17. 08:56:50
A magyar válogatottról pedig még annyit!
Jól játszzott a 4 NL mérkőzésen a magyar válogatott? A válasz, igen!
Jól vagy teljes odaadással játszottak a magyar válogatott ellenfelei az NL meccseken? A válasz: nem!
A magyar válogatott komolyan vette az NL mérkőzéseket? A válasz: igen!
Az ellenfelek komolyan vették? Szerintem nem.
Sok adat, statisztika bizonyítja szavaimat!

És egy kérdés a végére.
Mi változott meg, vagy mi változhatott meg az elmúlt fél évben, az albán oda-vissza zakó után? Akkor még Rossi mester is felajánlotta lemondását.
Hirtelen megtanultak futballozni? Nem lehet, hogy csak annyi változott, hogy az ellenfelek egy hosszú szezon után csak 40- 50%-ot teljesítettek a magyar 100%-kal szemben?
Mint ahogy már több szakember is megfogalmazta.
Ez az NL a kis csapatoknak kedvez, hogy megmutassák magukat, a nagy és sikeres válogatottaknak csak nyűg, púp a hátukra.
Ettől függetlenűl a második NL szezon után elmondható, a magyar válogatott az NL-ben kiválóan teljesít, hisz anno a B diviziót megnyerte az orosz, szerb, török válogatott előtt, most pedig vezeti a csoportot a német, olasz, angol válogatott előtt!
Csak az a fránya EB valamint VB selejtezők ne lennének!
Az igazi tétmeccsek!


2022. június 17. 08:39:31
Elnézést kérek mindenkitől, aki azt feszegette, hogy tulajdonképpen az elmúlt 40 évben milyen csapat volt a pool!
Hibáztam abban, hogy nem vezettem le pontosan az elmúlt 40 év történéseit évről-évre pontosan. Csak általánosságban beszéltem arról, hogy ha a csapatom éveken keresztül nem igazán sikeres, attól még nem pártolok el tőle.
Hisz egy kedves kommentelő valahol ezt feltételezte!£


2022. június 17. 08:26:04
Tegnap ismételték, megnéztem a 4-0 meccset. Sok minden megfogalmazódott bennem, de már majdnem mindent leírtak mások. Így csak ennyi:
A magyar csapat nagyon jól játszott, önmagához képest különösen. Ez akkor is igaz lenne, ha a 4 gólból egy sem megy be.
Az angol csapat enerváltan és motiválatlanul játszott, önmagához képest különösen. Ez akkor is igaz lenne, ha a 4-5 helyzetükből mind gól lett volna.
Így tudtunk egyenlő ellenfelek lenni. Ez nem lekicsinylés, ez elismerés.
Miért csak egyenlők? Mert a játék bizonyos elemeiben mi voltunk jobbak, más elemekben az angolok.
A helyzetkihasználásunk például kiemelkedő. Aztán az is feltűnt, hogy az angolok mennyire keveset tudtak kezdeni a védelmünkkel a széleken. A helyzeteik beívelésekből, kiugratásokból jöttek össze - de mindig mentett valaki, ha más nem, akkor a felső léc.
Az angolok a mezőnyt uralták, a játékosaik labdabiztosabbak, gyorsabbak. (Biztos emlékeztek Rossi villanására: a magyar csapatból még mindig ő a legjobb labdakezelésben.) Egyénileg jobban képzettek az angolok, de egyelőre kevésbé alkotnak csapatot.
Ami a helyzetkihasználást illeti: A tárgyilagosság megkívánja, hogy ebben a játékelemben ne hagyjuk figyelmen kívül a szerencsefaktort. Szép számmal voltak már meccseink, amikor ugyanekkora helyzetekben a labda nem találta meg azt a másfél labdányi folyosót a védő térde, a kapus keze és a kapufa között, amelyet most megtalált. A gólhelyzeteink többsége ilyen szempontból nagyon nehéz gólhelyzet volt, csak a tökéletes kivitelezés vezetett gólhoz. Ha csak kicsit másképp ér a labdához a csatár, akkor nem megy be. Nem hibáztatnánk, nem is hibáztathatnánk, csak annyit mondhatnánk, hogy nem volt szerencséje. De akkor el kell ismernünk, hogy most igenis volt szerencséje. Igen, ez is kell a futballhoz, a nyeréshez. Kane-nek meg nem volt szerencséje, amikor kapufát fejelt, meg az első félidőben egy másik angolnak, aki Dibusz kezébe fejelte a labdát. (Ellenben Willi Orbánnak nagyon is volt, amikor ugyanezt tette...)
Kisebbíti ez a magyar csapatot illető elismerést? Szerintem nem. Ha a négyből csak egy megy be, akkor is nyerünk. Persze olyan is lehet, hogy egy sem megy be, az angoloknak meg mind, de az nem ez a meccs volt.
Ettől most az egekbe ment a magyar foci? Hát, nem. De az, hogy 7 ponttal vezetjük a csoportot, az már többet mond, és biztató. A többit majd meglátjuk.
Valaki azt mondta, hogy válogatottat nem lehet összevásárolni. Nem láttam, hogy ezt valaki cáfolta volna, hát nem állom meg: De igen. Ha nem is olyan mértékben, mint egy klubcsapatnál (Videoton, FTC), ahol lámpással kell keresni magyar játékost, de a válogatottunkban is játszik egy Willi Orbán, egy Loic Nego, egy Callum Styles és játszott Paulo Vinicius, Netanja Nikolics, csak akik hirtelen eszembe jutnak. Más országok válogatottjai esetében is bevett eljárás a honosítás.

Hozzászólás írása...
<<< <  141. oldal >