Fejlesztési ötletek

Ide várjuk az ötleteiteket, hogy a beszamolok.com szolgáltatást mivel tehetnénk jobbá.
Milyen új funkciókat látnátok itt szívesen. Minden javaslatot, ötletet szívesen fogadunk.

     1 - 50 / 812
Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz

Webmester
Góré:)

Ma 11:20:55
Jelenleg minden ingyenes hirdető kap figyelmeztető sms-t x időnként hogy több mint egy hónapja nem lépett be, lépjen be vagy jelezze hog szedjük le a hirdetést ha inaktív. Ennyit tudunk tenni az ügy érdekében. Ha a vendégek nem nyaggatják ezért a lányokat akkor nem fognak vele foglalkozni. Ingyenes hirdetőkkel nem foglalkozunk. 2 okból vannak. 1. könnyebben születik róluk beszámoló, 2. aki akarja elérheti a hirdetésüket is. De mi alapvetően nem foglalkozunk az ingyenes hirdetésekkel . Ha téged zavar, akkor ne görgess lejjebb a csomagos , odafigyelő hirdetőknél.


gyakorlatlan
Könyvet írhatna

Ma 06:50:33
Ezért is írtam a feltételbe az ingyenes hirdetőket. Bár UX szempontból szerintem, továbbra sem logikus az elavult dolgokat kirakni/gyűjteni szerintem(nem, nem vagyok UX szaki.)


Webmester
Góré:)

Ma 02:51:45
Mi köze a hitelességnek egy hirdetéshez amire kiírjuk, hogy nem tudunk tola semmit, nem ellenőriztük, nem foglalkozunk vele? Mennyiben érinti ez az oldal hitelesseget? A mi dolgunk nem hatóságot játszani vagy bíráskodni vagy bármi más... nekünk a tájékoztatás a dolgunk. Es mi mindenkit tajekoztatunk: ingyenes hirdetés, semmit nem tudunk róla, nincs ellenőrizve.

Ez a valosag. Attol hiteles az oldal higy mi kiirjuk amit nem tudunk.

A hitelesseg akkor csorbulna ha barmi mast írnánk ki. Mindenkire kiirjuk mit tudunk rola , mi az ami ellenorizve van.


TiborX
Veterán

Ma 01:01:09
Pedig szerintem jó ötlet, amit Gyakorlatlan írt. Adott egy hirdető, aki nem fizet, X hónapja nem lép be, nem is kommunikál veletek, azt mi értelme kitenni? Nektek nem termeli a bevételt, a felhasználókat meg bosszantja. Lose-lose szituáció. Ha szeretné hogy kint maradjon az ingyenes hirdetése, lépjen be X havonta, ez nem egy szigorú kikötés. Lehet hogy statisztikailag jó az oldalnak hogy kint van plusz 100 már amúgy nem élő hirdetés, de ha fontos a hitelesség, akkor ez inkább mínusz.


Webmester
Góré:)

Tegnap 22:33:56
A belépés és az aktív hirdetés nem összefüggő. Van olyan csomagos hirdető is, aki hónapok óta nem lépett be sajat becenévvel, minket kér a módosításokra és minden hónapba találkozunk vele. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Egyedül akkor szoktuk mi levenni a hirdetést ha visszajelzés jön, hogy a szám megszűnt, ki van kapcsolva a forgalomból Ez nem informatikai probléma.


gyakorlatlan
Könyvet írhatna

Tegnap 21:57:22
Üdv,
Szerintem TiborX valami olyasmire gondolt, hogy: if (hirdető ingyenes and login date less gt than 1 month) then hírdetés delete/not show; vagy valami ilyesmi. Ezt csak egyszer kell megcsinálni és beütemezni. Ezzel nem fognak gyűlni az oldalon a teljesen értelmetlen "out of date" hirdetések. Meg ha belegondolsz akkor X év múlva, lesz az oldalon több ezer ingyenes és pár száz fizetős és aktív hirdető. Így, aki aktuálisan hirdet és ingyenesben használja az oldalt elérhető lesz a prémium tagoknak.Te említetted valahol, hogy a prémium vendégek kompenzálják az ingyeneseket valamilyen szinten. És a fizetős tagok is élő "kontentet" kapnak, ha már állják lányok helyett. Igen tudom hogy oda van írva hogy nem ellenőrzött.


Webmester
Góré:)

Tegnap 09:40:44
Igen utánanéztem pont 10 éves. 8 eve mar elavult... nem biztos hogy meg fogjuk tudni nézni....


Webmester
Góré:)

Tegnap 09:35:25
Meg fogjuk nézni, bár azt meg nem tudom hogyan. Ez nem igazan egy friss oprendszer.... ez vagy 10 éves kombo... valamit kitalálunk.


Webmester
Góré:)

Tegnap 09:33:58
Azt ugye látod, hogy az ingyenes hirdetők huideteseire ki van irva, hogy nem ellenőrzött?
Ez pontosan azt jelenti, hogy nem ellenőrzöttek. De tényleg. Ha ezt írjuk valami nem ellenőrzött, akkor az tényleg nem ellenőrzött.
Tehát ha valamit nem ellenőrzünk, honnan tudjuk el e az adott szám?
Valamint ha ilyenbe botlasz lehet am hirdetésről visszajelző, ilyen visszajelzést nem láttam tőled....;)


novgorod
Megbízható

Tegnap 07:49:25
Win7 Explorer alatt belépésnél nem működik a szavazás bármit választok azt írja ki, hogy nincs kiválasztva szavazás.


TiborX
Veterán

Tegnap 00:05:02
Szeretném megkérdezni, hogy az ingyenes hirdetők között miért szerepelnek olyanok, akiknek a telefonszáma már meg is szűnt? De azt sem értem, hogy aki hónapok óta nem fogad vendéget, azt miért nem törlitek a hirdetők közül. Ezek a hamis hirdetések teleszemetelik az oldalt és véleményem szerint az oldal hitelességét is csökkentik. Engem személy szerint kifejezetten eltántorítanak attól is hogy prémium előfizető legyek, mert az a benyomásom hogy az ingyenes hirdetők jelentős része nem fogad vendéget, így őket hívogatni csak felesleges bosszankodással jár.


Webmester
Góré:)

március 22. 11:55:33
Gyorskereső találati lista átalakult - sok visszajelzést kaptunk ezzel kapcsolatban.

Nem csoportosítjuk hirdetések szerint a beszámolókat.
Csak az első 20 találatot írjuk ki mind a 3 találati listában, ha több találat van hosszabb szóra , keressetek, hogy pontosabb legyen a találati eredmény.
A listák elején mindig az aktív , fizetős hirdetők hirdetései jelennek meg, azután következnek a többiek.


Webmester
Góré:)

március 22. 11:52:50
Nem igazán jellemző a régi beszikhez hozzászólás, de megnézzük hova lehetne kiírni.


Karak811
Rutinos harcos

március 22. 10:52:51
A " Beszélgetés a beszámolókról" pont alatt, javaslom feltüntetni magának a beszámolónak az időpontját is. Időnként több éves, érdektelen beszámolókról születnek eszmecserék. Ha ott lenne a beszámoló dátuma, az ilyet ki sem kellene nyitni.


Webmester
Góré:)

március 21. 19:09:03
Igen , más volt a helyzet. Ma sokkal több a vendég mint akkor, nem szükséges minőséget hirdetni annak aki nem dolgozik magas csokorért, anélkül is van elég vendég, és vandégek sem nézik meg annyira hova menne - így egy szigorúbb oldalon nem annyira fontos megjelenni, főleg azoknak akik nem a top-ot képviselik. Ennyin múlik, ha a vendégek nem figyelnek annyira a beszámolókra mennek ingyenes hirdetéekre is lesz ami lesz alapon, miért figyelnének a hirdetésükre a lányok jobban? Viszont nekünk sokkal könnyebb, hiszen nem kell a hirdetőkkel veszekednünk, nem kell negatív beszikkel veszkődnünk, stb stb. A prémium vendég előfizetések száma pedig azt mutatja, hogy a vendégek egy része áldoz arra hogy ingyeneseket nézzen, közöttük böngésszen. Plusz pontosan ezért szigorítottuk meg a hirdetések láthatóságát, hogy tényleg azok a vendégek nézzék csak akik kvázi fedezik a hirdetési díjat ezen módon a hirdetők helyett. Ez rajtotok múlik. Ha van igény a minőségi hirdetésre, akkor azokhoz mentek, és ha azokhoz mentek akkor a lánxok megerőltetik magukat és odafigyelnek rá. Ha nem akkor csak a top lányok figyelnek oda. Sok több beszis lány egy negatív beszámoló után nem csomagol, mert 8gy sokan nem termék hozza a beszámolókhoz - de azert fenthagyja a hirdetest mert ingyenességié be esik pár vendég.

A kevesebb több elvet valljuk, és mostmar jó ideje csak az csomagol aki a minőséget képviseli.


Thom25
Könyvet írhatna

március 21. 18:36:26
Ez rendben van. Viszont a vendégek jobban örülnének (én biztosan) ha a fizetős hirdetők száma nőne. 4 éve volt ez 400 is (Pesti szexpartner). Aztán elkezdett csökkenni a számuk. Most 180-an vannak. Ez óriási különbség.


Webmester
Góré:)

március 21. 18:05:07
Ha a hirdető úgy érzi nincs szüksége a fizetős csomagra, mert anélkül is elég a vendége, akkor nemvesz csomagot. Plusz sokan fent hagják akkor is a hirdetést ingyenesben, ha x hétig nem fogadnak, hogy addig se legyenek eltünve. Egyébként kb egy éve ugyanannyi fizetős hirdető szám, ingyenesek száma nőtt meg. De ezt ellensúlozzák a prémium vendég előfizetést vásárló vendégek, nekünk pedig nagobb a mozgásterünk + ingyenesek beszámolóival nem kell foglalkoznunk.


Thom25
Könyvet írhatna

március 21. 16:07:39
Semennyire. Nem is a pontos szám érdekelt.
Bizonyára jó dolog, hogy egyre több vendég vesznek prémium csomagot, de annak még jobban örülnék, hogyha egyre több lány venne fizetős csomagot. Sajnos, azt látom, hogy egyre több lány tér át az ingyenesek közé. Olyanok is, akik korábban évekig fizettek a hirdetésért. Ezzel is kéne kezdeni valamit.


Webmester
Góré:)

március 21. 15:07:22
Ez mennyiben segíti a partner választásodat? Szerencsére napról napra többen, így egyre nagyobb hangsúlyt tudunk adni a vendég igényeknek. A jövő heti szavazás pont erről fog szólni.


Thom25
Könyvet írhatna

március 21. 12:47:44
Ha nem titok, megkérdezhetem, hogy hányan vásárolnak havonta prémium vendég csomagot?


Webmester
Góré:)

március 20. 14:40:53
Mostantól a lányok megadhatják azt is mekkora virágcsokorral érdemes készülni a randira.


Webmester
Góré:)

március 20. 09:05:11
Ingyenes hirdetesek kapcsan ami vip ranghoz kotott volt , mostantol premium vendeg elofizeteshez lesz kotve, azzal egyutt hogy a beszamolokert a vip vendegek nagyon sok premium vendeg napot kapnak.


zealous
V.I.P.

március 19. 23:50:35
Szia Webi!
Kifejezetten tetszik az egyszerű beszi ötlete a pontozással. Csak azt nem értem, hogy ez nekem miért nem jutott eszembe?! Hiszen híresen lusta vagyok. :D
Viszont a tervezett változások leírásában van egy mondat, amit nem tudok értelmezni. Lehet csak velem van a baj. Ez mit jelent: “Ezzel párhuzamosan a vip vendégekkel elérhető funkciók elérése megszűnik a vip vendégeknél.”


lovezoli
Veterán

március 19. 23:04:28
Ezzel teljesen egyetértek!


Webmester
Góré:)

március 19. 21:29:02
Na még egyszer, annak, aki eddig elsikkadt felette, mindenhova belinkelem, változás jön:

Webmester linkje


SweetWasabi
V.I.P. SZTÁR hirdető

március 19. 15:22:46
Nos,mindenkinek,arra van ideje,amire akarja...:)))..Látom,Te sem írsz mostanság,valószínű idő hiányában!:))))


Webmester
Góré:)

március 19. 10:47:35
Szerintünk a VTR bejelentkezéssel történt randiról szóló kattintgatós pontozgatás SOKKAL többet ér mint egy ellenőrizetlen beszámoló egy friss újonctól. Sokkal. Hiszen megtörtént a randi, a vendég használja az oldalt, megbízható stb. Csak éppen nem ír beszámolót mert nincs ideje/kedve/ingerenciája. De meglátjuk mit hoz a szavazás. A prémium vendég rendszer elindulása óta már elegendő tapasztalatunk gyűlt össze a beszámolót nem író, de prémium vendég csomagot vásárló vendégekkel kapcsolatban. Márpedig pozitív tapasztalat. Megbízható korrekt, megérkező normális vendégek. És sokan vannak. Tehát egyrészt a hozzáférési körüket emiatt bővíteni akarjuk plusz valamilyen módon be akarjuk vonni őket a visszajelzéseket küldők körébe. Beszámolót lehet nem fognak írni, de értékes plusz információt jelent ha pontoznak. Az hogy te nem tudod elfogadni, hogy nincs ideje/kedve beszámolót írni, az csak a te intoleranciádat jelzi. Nem mindenki ugyanolyan, nem mindenkinek ugyanazok a motivációi, a lányokhoz járók 99%-a nem ír beszámolót. Ugyanis ha mindenki írna akkor több ezernyi beszámoló születne minden nap. Akik írnak azokat jutalmazzuk hiszen ők segítik a többiek választását. De a nagy többség az nem ír beszámolót.


Implacabile
V.I.P.

március 19. 10:37:30
Ezt értem, de talán egy kósza kattintgatásért mégse kellene pontot meg prémium napokat adni... Valahogy mégiscsak arra kellene terelgetni a makkereket, hogy a beszamolok.com-on írjanak inkább valódi beszámolót.
Azt nem igazán tudom elfogadni, hogy "nincs ideje beszámolót írni", mert ha a lányokhoz járni van ideje, akkor erre is jusson idő.


Webmester
Góré:)

március 19. 10:27:56
Mi köze van ennek az egésznek a beszámolókhoz ?:)


Flamex
Törzsvendég

március 19. 10:11:20
A beszamolok.com mindig a szinvonalas és hiteles beszámolók miatt volt híres. Ez a pontozás lehetőség ezt a kiérdemelt státuszt rombolja. Mi a törzsközönség alakítottuk ki a szinvonalat, ne döntsétek ezt romba.


Webmester
Góré:)

március 19. 09:29:32
A dolgot úgy képzeljük el mint ahogy a booking.com működik. Azaz van aki csak pontoz, van aki beszámolót is ír. A beszámoló, azaz a szöveges értékelés az eddigieknek megfelelő minőségi követelményű, és sokkal nagyobb súllyal esik bele a végső pontszámba mint a a sima pontozás plusz jutalmazni pl. prémium nappal csak beszámoló mellett tervezzük VAGY ha vtr bejelentkezésről írt beszámolót. A legjobb az lenne, hogy ahogy a bookingon van, csak foglalás, azaz vtr után lehetne egyáltalán beszámolót írni , de ahhoz nem használják elegen.
Ahogy karak írta, semmi köze a beszámolók minőségéhez a dolognak. Aki eddig írt ezután is fog, aki eddig nem írt az ezután sem fog, de remélhetőleg annyi fáradtságot vesz, hogy kattint párat ezáltal visszajelezve a véleményéről.


Karak811
Rutinos harcos

március 18. 23:15:59
Ahhoz, hogy színvonalas beszámolókat lehessen olvasni, valakiknek azokat meg is kell írni. A beszámoló írásnak nem lesz ezután sem akadálya. Legalább is én nem olvastam ilyenről.


Demore
Élő lexikon

március 18. 23:01:27
Viszlát beszamolok.com. Üdv, pontozok.com. :)


antonherberd
Kezdő irogató

március 18. 22:47:05
Nem tartom jó ötletnek a sima pontozásos értékelést. Ha pl valaki lehúzza a hirdető pontszámait, nem derül ki hogy mi áll a háttérben. Lehet hogy valaki csak szimplán megpróbál visszaélni az értékelési lehetőséggel, de az is lehet hogy a bajtársunkat keményen átejtették a palánkon, viszont ennél a pontozásos rendszernél nem tudhatjuk melyik áll fenn. Szerintem az oldal legnagyobb értéke abban van, hogy színvonalas élménybeszámolókat olvashatunk mások tapasztalatairól. Ez a hirdetők számára is fair, és a vendégek számára is. Pontosan ez az ami megkülönbözteti ezt az oldalt a többitől (vagyis a másiktól). Egy sima pontozásos értékelős rendszer bevezetése után szinte biztos hogy csökkenne az oldal színvonala.


Thom25
Könyvet írhatna

március 18. 21:52:39
Ezt a pontozásos értékelést nagyon rossz ötletnek tartom. Aki nem akar beszit írni, ne írjon. A másik oldalon vannak ilyen értékelések...Mire jó ez? Aki nagyon pontokat akar gyűjtögetni, használja a VTR-t.


Webmester
Góré:)

március 18. 16:08:13
Értesítések változtak, képfeltöltésről már nem kaptok mindegyikről értesítést, csak ha 1-2 óra eltelt az utolsó kép feltöltése óta.


Webmester
Góré:)

március 18. 15:12:05
Rövidesen, március 20-tól, megváltozik a beszámolókkal szerezhető prémium napok rendszere, illetve néhány VIP vendég privilégium csak prémium vendég előfizetéssel érhető majd el (inaktív beszámolók, magas ranghoz kötött ingyenes hirdetők beszámolóinak, adatlapjainak olvasása). Az alábbi linken találtok több információt ezzel kapcsolatban.
Webmester linkje


Webmester
Góré:)

március 18. 15:11:22
Gondolkodtunk már hasonló megoldáson. Egyetlen jó megoldás erre a vtr-en belüli bejelentkezés, ezért csak a a vtr bejelentkezés után készült pontozásokért járna prémium nap jutalom.


Webmester
Góré:)

március 18. 15:09:30
Ezért van az, hogy ellenőrizetlen beszámolóért csak minimum 3 beszámolótól jár prémium nap.


Webmester
Góré:)

március 18. 15:07:38
Igen, aztán levonunk tőle 100 nap prémium napot - tehát nem jár jól, és magas rangú nem hiszem hogy a rangját és prémium napjait kockáztatná.


Implacabile
V.I.P.

március 18. 14:58:34
Ez egyébként nem rossz ötlet...


Implacabile
V.I.P.

március 18. 14:58:06
Ellenőrizetlen besziért tényleg járnia kell prémium napnak? Szélsőséges esetben kigondol a makesz egy jól csengő női nevet, meg egy random telefonszámot és ír egy rém kamu (de hihetőnek látszó) beszámolót...Mivel nincs ellenőrzés, gond nélkül kikerül.


Karak811
Rutinos harcos

március 18. 14:24:43
A pontozásos értékelés esetén, hogyan lehetne tudni, hogy az illető valóban járt a lánynál?

Erre lenne egy javaslatom:
Önkéntesen lehetne csatlakozni , hasonlóan mint az ellenörzött életkor esetében.
A lányok rakjanak ki jól látható helyre a szobába egy jelet. Megbeszélés alapon ez lehetne egy szám, egy kártyalap, egy színes mértani alakzat, vagy hasonló. A lényeg, hogy egységes legyen, és aki a beszámolokrol jövő vendég, az egyértelműen be tudja azonosítani.

A lány csak számotokra látható módon tudná beállítani az adatlapján, hogy mi a saját jele.
Ha valaki értékelést küld be, akkor meg kellene neveznie ezt a jelet, de szintén csak az oldal által látható módon.
Akár hetente változtatni is lehetne, így csökkenne a visszaélés lehetősége.


Flamex
Törzsvendég

március 18. 11:16:51
Az ellenőrizetlen beszikért ne járjon automatikusan jutalom, hanem csak akkor, ha elér egy bizonyos számú jól megírt véleményt. Ez akár automatikus is lehet, így talán kevesebb lenne a teendő, mint a felsorolt válaszok bármelyike esetén.


gyakorlatlan
Könyvet írhatna

március 17. 11:52:57
Üdv,
-Az oldalsó keresőben ha bekattintom a Budapest radio buttont akkor betölti az összes budapesti hölgyet. Korábban ez úgy működött, hogy mikor beböktem a Budapest gombot, akkor kiadta a kerület választót és kereshettem a nekem szimpatikus hölgyek között. Igaz most is utólag szűrhetek kerületre, de összes hölgyet megjelenítő oldal betöltése elég hosszadalmas mobilon, plusz eszi a mobilnetet.
-A fenti gyors keresőben továbbra is elég sokszor a nem fizető, ingyenes hirdetőket adja be előre a fizetős hírdetők előtt.


Webmester
Góré:)

március 15. 08:49:26
Nem, pontosan úgy gondoljuk, ahogy írtuk. Két ellenőrizetlen beszámoló közül az kapjon e több jutalmat amelyik minőségibb. Azaz differenciálójuk e a jutalmat.


Joy32
V.I.P. hirdető

március 15. 08:33:12
Szerintem teljesen jól működnek a szavazàsok :) ! Ès köszi, hogy rank hírdetőkre ès vendègekre is 1arànt gondoltok !


m-a-s-i-n-a
Ismerkedik az oldallal

március 15. 08:09:27
"egy pár soros ellenőrizetlen beszámolóért ne járjon annyi prémium nap, mint egy minőségi, részletes, hosszú ellenőrizetlen beszámolóért" ??
Mármint -hosszú ELLENŐRZÖTT beszámolóért- ugye így gondoltátok?
Barátsággal, m-a-s-i-n-a.


Webmester
Góré:)

március 13. 19:31:55
A szavazasokat kiértékeljük mindig , mégpedig abból a szempontból, hogy hogyan fejlesszük az oldalt. M8ndig megnezzukb azt is, hiszen látjuk mert csakbregiaztraltak szavazhatnak, higy a hirdetők, azon belül is a fizetős hirdetők mire szavaztak. Azt is nézzük higy milyen rangú vendégek mire szavaznak. Itt arányokról can szo. Ha a nagyon nagy tobbsegnek mindegy akkir nem erdemes doglalkoznunk a dologgal, van éppen eleg más amit lehet csinálni . Ezért is vesszük sokszor azonosnak a nekem mindegy és a jó a jelenlegi opciót. Hiszen fejlesztés szempontjából hacsak nem túl magas a többi válasz, nem érdemes vele időt eltöltenünk.


Joy32
V.I.P. hirdető

március 13. 13:30:28
Engem nem kifejezetten èrdekel mi van "bepöttyözve" , mindig vègig olvasom a lehetősègeket ès a szàmomra legkedvezőbbre/legszimpibbre szavazok. Fizető hirdetőkènt azèrt sztem sok mindenkinek nem mind1 a sokak szerint mind1.

Üzenet írásához legalább Kezdő irogató rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
     1 - 50 / 812